Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A áru kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház árui közül. A vásárló a kiválasztott árura kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt árut a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A kosár „megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett árukat, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett áruk mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "pénztár" gombra. áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az önnek megfelelő szállítási módot
:

  • házhozszállítás (előreutalással vagy utánvéttel)
  • csomagautomata - FoxPost vagy MPL (előreutalással vagy bankkártyával átvételkor)
  • postahivatalban (könnyű csomagot 500 g-ig levélként - postán maradó, csak előreutalással)
  • személyes átvétel a Bp-i raktárban (előre egyeztetett időpontban)

Ezt követően egy önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk önnel)
  • utánvét - (készpénzes vagy bankkártás fizetés a futárnak házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor)
  • készpénz - (személyes átvételkor a Bp-i raktárban, telefonon előre egyeztetett időpontban)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban az áruk mellett találnak. az árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailben visszajelzést küldünk a rendelés beérkezéséről, és később egyet, a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, készpénzes és bankkártyás fizetésre.

Csomagautomata esetén előreutalással, vagy a küldemény átvételekor kell fizetni bankkártyával.

Házhozszállítás esetén lehet fizetni előreutalással, vagy

utánvét esetén a küldemény átvételekor fizetni készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítőnek.

Szállítás
A küldemények szállítása és kézbesítése, a Magyar Postával vagy a FoxPosttal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A áru visszaküldése
Az árut csak eredeti csomagolásában és minőségi állapotában, hiánytalan mennyiségben vesszük vissza. A visszaküldés költségeit a vevőnek kell állnia. Utánvéttel küldött visszárut nem áll módunkbn átvenni.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve Magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.
A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben az áruról felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó kormányrendelet szövegét letöltheti a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
a 2001. évi cviii. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. a rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy a "vevőszolgálat" vagy "elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.